Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home2/albaloir/public_html/tanasaco.ir/index.php:1) in /home2/albaloir/public_html/tanasaco.ir/dataview.php on line 2597

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home2/albaloir/public_html/tanasaco.ir/index.php:1) in /home2/albaloir/public_html/tanasaco.ir/dataview.php on line 2602

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home2/albaloir/public_html/tanasaco.ir/index.php:1) in /home2/albaloir/public_html/tanasaco.ir/index.php on line 13

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home2/albaloir/public_html/tanasaco.ir/index.php:1) in /home2/albaloir/public_html/tanasaco.ir/index.php on line 13
شرکت تن آسا فارس کیا|عرضه مستقیم لوازم بدنسازی
title-img

نمونه محصولات شرکت تن آسا فارس کیا

شرکت دارای محصولات متنوعی میباشد که برخی از آنها را مشاهده میکنید. لیست کامل محصولات را میتوانید در گالری محصولات مشاهده کنید

پروژه ها و سوابق

پروژه های تجهیز باشگاه ها و سازمانهای خصوصی و دولتی

title-img

تازه ها

شرح مختصر

کیسه شنی جلیقه ای،کیسه بلغاری،

کیسه شن یا Sand Bags ابزار ورزشی کم حجم و کاربردی است که امروزه با استقبالی بسیاری روبرو شده و طراحی این ابزار ورزشی به گونه ای است که علاوه بر داشتن کاربردی چندگانه، کم حجم و قابل حمل نیز باشند. استفاده از این کیسه پیچیده نیست و به راحتی با چندین بار تمرین کردن می توانید در منزل از آن بهره لازم را ببرید.
وزن کیسه شن به سطح توانایی کاربر، تجربۀ تمرین و اهداف بستگی دارد.کیسه های شن قابل تنظیم هستند. کیسه های شن که به طور خاص برای برنامه های تناسب اندام ساخته می شوند با کیسه های پر شده همراه هستند که می توانید بسته به تمرینات روتین خود آن ها را تغییر دهید. ازکیسه شن برای نرمش عضلات مختلف به کار می رود.
یک نکته جالب کیسه شن را می توانید به غیر از شن نیز پر کنید! اگر می خواهید کیسه را سخت تر کنید (تکرارهای بیشتر و ساده تر هنگام حمل کیسه شن به روی شانه داشته باشید) کیسه را موارد دیگری مانند پتوها و یا لباس های کهنه پر کنید.
کیسه شن به عضله سازی پاها ، کمر و سرشانه کمک می نماید. استفاده از وزنه شن به فضای زیادی احتیاج ندارد و در فضای محدود نیز قابل استفاده است کیسه شن یک ابزار منحصر به فرد برای شما جهت تمرین کامل بدن است. می توانید آن را فشار دهید، آن را بچرخانید، آن را بلند کنید.ازکیسه شن درتمرینات قدرتی نیزاستفاده می شود.
کیسه شن دارای دسته های مختلفی است تا بتوانید در طیف وسیعی از تمرینات آن را به کار ببرید. با کیسه شن می توانید تمرینات انفجاری با قدرت بالا انجام دهید.کیسه شن این امکان را به ورزشکار می دهد تا عضلات قسمت های مختلف بدن را تقویت کند.

انواع کیسه شن
فیزیوتراپی
ورزشی
فیزیوتراپی: این نوع کیسه شن مخصوص پزشکی است که در موارد زیادی جهت نصب تعادل برای پای گچ گرفته شده، عمل قلب، کمر درد و... مورد استفاده است.
ورزشی: این نوع کیسه شن ها مخصوص عضله سازی می باشد که عبارتند از:
1-کیسه شن استوانه ای
2- کیسه شن بلغاری
3- کیسه مچ دست وپا
4-کیسه شن جلیقه ای

آسیب,پروتیین,تمرین


چرا خطرناک است: در فصول استراحت معمولا بدن سازها به ازای هر نیم کیلو وزن بدن خود در حدود ۱٫۲۵ تا ۱٫۵ گرم پروتیین در هر روز مصرف می کنند. پیش از شروع مسابقات بسیاری از آنها میزان مصرف پروتیین روزانه خود را در حدود ۱٫۷۵ تا ۲ گرم افزایش می دهند.
اما غافل از این هستند که مصرف بیش از اندازه پروتیین تاثیرات جانبی بیشماری را به همراه دارد. ابتدا میزان هوموسیستین را در بدن افزایش میدهد (یکی از فراورده های جانبی پروتیین) و به طور مجزا ریسک ابتلا به بیماری های قلبی را نیز زیاد می کند. علاوه بر این وجود پروتیین بیش از اندازه در بدن موجب وارد شدن آسیب های جبران ناپذیری به کلیه ها شده و ریسک ابتلا به پوکی استخوان را نیز افزایش می دهد.
در عوض چه کنیم: متخصصین تغذیه بر این باورند که هیچ کس حتی افراد پرورش اندام کار حق ندارند روزانه بیش از ۱٫۷ گرم پروتیین مصرف کنند. به خاطر داشته باشید که این عدد حداکثر میزان مصرف، در مواردی که شما به شدت تمرین می کنید می باشد. اگر تمرینات شما متعادل و آرام هستند میزان مصرف پروتیین شما باید رقمی نزدیک به ۰٫۸ تا ۱٫۰ گرم به ازای هر نیم کیلو از وزن بدن باشد.

شماره ۵ :کم آبی در بدنسازی
چرا خطرناک است؟ بیشتر بدن سازها برای اینکه بتوانند پیش از شروع مسابقات خود را به وزن مورد نظر برسانند از تعرق و از دست دادن آب بدن کمک می گیرند. آنها از تکنیک ها دیوانه کننده ای نظیر دوچرخه در سونا و یا مصرف مواد ادرار آور استفاده میکنند که حتی انواع گیاهی آن نیز بسیار مضر می باشند. حتی بسیاری از پرورش اندام کارها برای از دست دادن آب به بالاترین میزان ممکن و برآمده کردن ماهیچه ها به بیشترین مقدار پیش از اینکه بر روی صحنه حاضر شوند یک لیوان شراب می خورند.
کم آبی به دلایل بسیار زیادی خطرناک می باشد. اول اینکه باعث انقباض بیش از اندازه عضلات می شود (بسیاری از پرورش اندام کارها که بیش از اندازه آب بدن خود را تخلیه کرد می کنند زمانی که یک فیگور خاص را به خود می گیرند در همان حال باقی مانده اند و توانایی آزاد کردن عضلات را پیدا نکرده به همین دلیل آنها را با برانکارد از صحنه به بیرون می برند.) این کار بر روی اندام های داخلی نیز تاثیرات مخربی می گذارد. اولین عضوی که مورد اسیب قرار می گیرد، کلیه است. در این حالت گنجایش ذهنی شما نیز کاهش پیدا می کند.
در عوض چه کنیم: پیش از شروع تمرینات خود چیزی در حدود ۶۰ گرم آب بنوشید و هر ۱۵ تا ۳۰ دقیقه در حین تمرینات نیز ۳ تا ۶ گرم آب بنوشید. زمانی که تمریناتتان تمام شد به ازای هر نیم کیلیویی که از وزن بدنتان کم شده، باید ۲ فنجان آب بنوشید.
شماره ۴ :استفاده از محرک های خطرناک
چرا خطرناک است: ریسک استفاده از ادروفین شامل تپش قلب، حملات قلبی و سکته می باشد که رسانه های گروهی همواره به این موارد اشاره دارند. حتی وزارت بهداشت و داروی آمریکا به تازگی لیست جدیدی از تاثیرات ویرانگر ادروفین تهیه نموده است.
به علاوه امروزه در بازارها محرک های بسیاری زیادی وجود دارند. حتی چربی سوزهایی که فاقد ادروفین هستند حاوی ترکیباتی می باشند که مضرات آن دست کمی از ادروفین ندارد. به عنوان مثال یک ترکیب رایج در مکمل های چربی سوز “ماهانگ” می باشد که از گیاهی گرفته می شود که ادروفین مستقیما از آن بدست می آید. بسیاری از دونده ها، پرورش اندام کارها و سایر ورزشکاران از این مکمل ها برای ” ارتقای” وضعیت خود استفاده می کنند، بدون اینکه کوچکترین توجهی به تاثیرات جانبی و خطرات آن داشته باشند.
در عوض چه کنیم: اگر شما مصر هستید که از مکمل ها استفاده کنید باید پیش از هر چیز لیست مواد تشکیل دهنده انرا با دقت بخوانبد تا خبری از ادروفین، افدرا و ماهانگ و نارنج تند در آن نباشد. اگر نسبت به یک ترکیب خاص اطلاع کافی نداشتید باید حتما از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید. شما همچنین می توانید به جای استفاده از این نوع مکمل ها پیش از شروع ورزش خود از قرص های کافئین استفاده کنید؛ هر چه باشد آنها خطر کمتری نسبت به نمونه های مشابه خود دارند.

دانلود کاتالوگ

کاتالوگ تمامی محصولات را میتوانید از اینجا دانلود کنید